ПЛАН заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у Житомирському дошкільному навчальному закладі №63 на 2020/2021 навчальний рік

27.Сер.2020
ПЛАН заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у Житомирському дошкільному навчальному закладі №63 на 2020/2021 навчальний рік

 

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

Вересень

Завідувач

Ганношина В.Ф.

2

Виступ на педагогічній нараді «Протидія булінгу в дитячому колективі»

Педагогічний колектив

Жовтень

Вихователь-методист

Нестерчук Т.Г.

3

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогічний колектив

Жовтень

Вихователь-методист

Нестерчук Т.Г.

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Вихованці закладу

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

5

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при завідувачу

Квітень

Завідувач

Ганношина В.Ф.

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечне освітнє середовище. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Вихователь-методист

Нестерчук Т.Г.

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

Вихованці закладу

Упродовж року

Вихователі груп

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії

Вихованці закладу

Упродовж року

Вихователі груп

3

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

Вихованці закладу

10-14 грудня

Вихователі груп, практичний психолог

4

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

Вихованці закладу

17-21 грудня

Вихователі груп

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

–       спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–       опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–       діагностика мікроклімату, згуртованості вікових груп та емоційних станів вихованців;

–       дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

 

Упродовж року

 (За потребою)

 

Вихователі груп,

соціальний педагог

Білоус Т.М.

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в колективах вихованців

 

Вересень

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

3

Діагностика стану психологічного клімату групи

Вихованці закладу

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

4

Спостереження під час занять, ігрової діяльності

Вихованці закладу

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

5

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

Вихованці закладу

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

6

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

Вихованці закладу

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в дитячому колективі»

Батьки вихованців усіх вікових груп

Упродовж року

Вихователі груп  

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьки вихованців усіх вікових груп

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Січень – Лютий

Практичний психолог  

Білоус Т.М.

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

Упродовж року

Практичний психолог  

Білоус Т.М.