Методист

25.Бер.2019

25 березня 2019 року згідно Закону України “Про дошкільну освіту”, Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 06.10.2010 № 930, наказу по ЖДНЗ №63 «Вербиченька» «Про атестацію педагогічних працівників» організовано та проведено атестацію педагогічних працівників: вихователя ясельної групи Піонтківської Ніни Василівни, вихователя сташої групи Соловйової … Продовжити читання “В ЖДНЗ №63 “ВЕРБИЧЕНЬКА” ПРОЙШЛА АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ”

Детальніше
18.Бер.2019

ТЕМА «СОНЦЕ» Мета: показати рух сонця по небу. Матеріал: Вертикальний предмет (стовп, дерево), крейда. Умови проведення досліду: літо, сонячна днина. Хід досліду: Уранці визначити місцезнаходження сонця на небі за певними орієнтирами (будинки, дерева тощо) і накреслити крейдою тінь від котрогось з них. Повторити опівдні та ввечері. Мета: показати залежність між висотою стояння сонця та кількістю його тепла. Матеріал: ліхтарик. Умови: затемнене приміщення. Хід досліду: Спрямувати світло ліхтарика на … Продовжити читання “ДОСЛІДИ ТА ЕКСПЕРИМЕНТИ З ДІТЬМИ”

Детальніше
30.Жов.2018

Видатний український філософ Г Сковорода, говорячи про людей уражених хворобою ставив риторичне питання: «Невже гадаєш, що пре милосердна й дбала матір наша природа зачинила їм двері до щастя, ставши для них мачухою?». Це риторичне запитання нині хвилює багатьох спеціалістів, причетних до навчання, виховання, соціальної реабілітації дітей, яких природа позбавила достатньою мірою сприймати світ, відчувати свою … Продовжити читання “Інклюзивне навчання”

Детальніше
30.Жов.2018

« Мова найкраще служить людині тоді, коли той,  хто  користується нею, найповніше володіє її скарбами. А для цього треба вивчити будову мови, словник, норми вимови,  треба виховувати любов до мови, до рідного слова».        Мова вихователя є взірцем для дітей, тому він не має права говорити недбало, невиразно. Кожне вимовлене вихователем слово дошкільники сприймають … Продовжити читання “Консультація для вихователів «Увиразнення мовлення вихователя – шлях до збагачення мовлення дітей»”

Детальніше
20.Вер.2018

  Індивідуальні заняття з дітьми раннього віку можуть включати в себе такі структурні компоненти, як ігри і завдання з розвитку мовлення, сенсорики, розвитку дрібної моторики руки і ознайомлення з навколишнім.   Заняттянайкраще починати з вправ, направлених на формування сенсорної культури (закріплення і повторення матеріалу,  що дає дитині можливість налаштуватися на подальшу роботу, отримати позитивні емоції від … Продовжити читання “ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ  ЗАНЯТЬ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ (методичні рекомендації)”

Детальніше
error: Content is protected !!