Практичний психолог

08.Лип.2019

 Створюйте в сім΄ї комфортне середовище для дитини. Любіть її. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з нею. Дозвольте дитині бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймайте її такою, якою вона є. Підкреслюйте її сильні властивості. Адекватно реагуйте на негативні емоційні вияви дитини. Задовольняйте природну потребу дитини в емоційній … Продовжити читання “Емоційний комфорт”

Детальніше
08.Лип.2019

А — аналізуйте, що дитина дивиться по телевізору чи в Інтернеті. Б — будьте толерантними під час розмови з дитиною. В — вас запитують — уважно слухайте, давайте відповіді. Г — говоріть із дитиною у зрозумілій, прийнятній для неї формі. Д — дивіться телевізор, читайте журнали разом із вашою дитиною. Е — економте свій час … Продовжити читання “Абетка порад батькам”

Детальніше
08.Лип.2019

ЛЕГКА АДАПТАЦІЯ Дитина спокійно входить у групу, уважно оглядається, перш ніж зупинити свою увагу на чому-небудь. Він дивиться в очі незнайомого дорослого, коли той до нього звертається. Дитина вступає в контакт зі своєї ініціативи, може попросити про допомогу. Вміє зайняти себе сам, використовує в грі предмети-замінники, наприклад, навмисно годує ляльку, бадьорий настрій чи спокійний, пантоміміка … Продовжити читання “Прогноз імовірного ступеня адаптації дитини до умов дитячого садка”

Детальніше
04.Чер.2019

СТАВЛЕННЯ ДИТИНИ ДО СЕБЕ«Я хороша?!!» Особливість самооцінки дошкільника полягає в тому, що вона не логічна, а емоційна.Тому уявлення про себе в цьому віці не може бути об’єктивним, завищеним або заниженим, а тільки емоційнопозитивним або емоційнонегативним. Через схильність до емоційнихузагальнень діти вважають: «Якщо я хороший, значить і розумний, і слухняний,і добрий, і всього зможу навчитися, і … Продовжити читання “Ставлення дитини до себе”

Детальніше
04.Чер.2019

Часто від батьків можна почути «у моєї дитини каша в роті» або «немає багатьох звуків». Причиною таких проблем у дітей часто є недостатньо розвинений фонематичний слух. Фонематичний слух – це здатність аналізувати те, що ми чуємо. Сформовані фонематичні процеси є основою для чіткої звуковимови, правильної побудови складової структури слова, фундаментом для оволодіння граматичної сторони мовлення, успішного опанування … Продовжити читання “Що таке фонематичний слух і як його розвитвати вдома”

Детальніше
error: Content is protected !!