Практичний психолог/соціальний педагог

14.Тра.2020

Робота з пластиліном, тістом.        Спочатку працює дорослий, привертає увагу дитини, залучає її до співпраці. Так дитина може висловити свої почуття через створення образів, фігур чи зображень, які використовуються в рольових іграх, можуть доповнюватися, руйнуватися. Вправа «Сердиті кульки» Спостереження за надуванням кульок. Запропонувати дитині уявити, що кулька – це сердита людина. Поміркувати: – Що трапиться, … Продовжити читання “Добірка вправ та рекомендацій для вихователів і батьків “Вправи для зняття агресивного стану в дітей””

Детальніше
14.Тра.2020

У кожній родині сором продукується в різних кількостях. В одних сім’ях наноситься шкода мінімальна. В інших, наслідком є розвиток нікчемності, недосконалості і приниженості. Є термін: «сім’я, заснована на соромі». Діти в цій сім’ї схильні до глибокого і токсичного сорому, вони витрачають багато сил і енергії з метою захисту від власного сорому. Існують послання в батьківській родині, … Продовжити читання “Формування сорому в батьківській сім’ї”

Детальніше
08.Тра.2020

Дітям набагато складніше справлятися з емоціями, що нахлинули, ніж дорослим. Саме тому вони стають вередливими і влаштовують істерики на рівному місці. Щоб цього уникнути, треба допомогти дитині позбавитися від надлишку емоцій. Замість того, щоб напихати дітей пігулками або ставити в кут за неслухняність, краще запропонуйте їм декілька цікавих ігор, які допоможуть їм заспокоїтися. Ось вони: … Продовжити читання “9 веселих ігор, які дозволять вам виховати емоційно сильних дітей”

Детальніше
06.Тра.2020

Цікава стаття арт-терапевта Вікторії Назаревич про те, яке значення має дитячий малюнок для гармонійного розвитку особистості. “У становленні людини важливою частиною процесів розвитку особистості є розуміння образів, символів і форм, які створюються нашою психікою для гармонізації. Те, що дитину починають вчити малювати, – це найбільша помилка. Ми закриваємо дитині шлях до самопізнання і саморозуміння. Адже через свій малюнок … Продовжити читання “НЕ ВЧІТЬ ДИТИНУ МАЛЮВАТИ! 10 АРГУМЕНТІВ ВІД АРТ-ТЕРАПЕВТА, ЧОМУ ДИТИНУ ДО 8 РОКІВ НЕ ВАРТО ВЧИТИ МАЛЮВАТИ”

Детальніше
06.Тра.2020

Стрес – це реакція організму на подразнення, де подразником є ситуація. Більшість дітей сьогодні перебуває під впливом стресу, оскільки посилюється психічна діяльність дитини у зв’язку з необхідністю засвоєння і переробки великого обсягу інформації (інформаційний стрес). Виникає перенапруження фізіологічних систем організму під впливом емоційних чинників (емоційний стрес).У невеликих кількостях стрес може бути «позитивним». Але надмірний стрес … Продовжити читання “Вплив стресу на дитину, та як допомогти”

Детальніше
error: Content is protected !!